Re: [Dernek] 4. Linux ve Ozgur Yazilim Senligi

From: Hakan Uygun (hakan.uygun@linux.org.tr)
Date: Tue 21 Dec 2004 - 20:48:09 EET

Merhaba,

Şenlik ve Konferans ayrımının doğru olacağını düşünüyorum.
Seminerleri takip ederken dışarıdaki şenliğin ya da tam tersinin kaçtığına
olduğuna inanıyorum.

Bu ayrım sayesinde, Şenlik sırasında, yeni insanlarla tanışıp, eğlenirken
onlara Linux ve Özgür Yazılım'ları tanıtabiliriz. Konferans sırasında ise
daha ciddi ve branşlaşmış konular işlenebilir.

Fakat tartışmanın genel olarak konferans'ın içeriği ve hangi aylarda
olabileceğine dair yönelmiş olduğunu gözlemledim. Konferans'ın, hedef kitlesi
nedeniyle, içeriğinin daha rahat doldurulacağını ve organizasyonunun daha
kolay olacağını düşünüyorum.

Bence asıl düşünülmesi gereken şey şenlikteki seminer ve konferansların
azaltılmasının şenlik üzerindeki etkisi. Pratikte şenlik 4 gün boyunca süren
seminerler arasında gerçekleşen oyun yarışması, define avı v.b. küçük
etkinliklerden oluşuyor. Seminerler azaltıldığında bu içeriğin bir şekilde
doldurulması gerekir. Şenlik'in daha bir şen olmasını sağlamalıyız.

iyi çalışmalar,
Hakan Uygun