[dernek] Re: !!!Dikkat!!! Re: Eminonu Linux egitimi projesi : !Acil!

From: A. Murat Eren (meren@comu.edu.tr)
Date: Tue 31 Aug 2004 - 19:06:04 EEST

 Merhabalar,

On Tuesday 31 August 2004 17:30, Ozer Tayiz wrote:
> Eğer bu akşamdan yarın sabaha kadar "elbette yapalım, bu projeyi
> desteklemek için ben şunları üstlenebilirim" diyen en az bir kişi
> çıkmazsa, adamlara bu projeye LKD'nin üzülerek destek veremeyeceğini
> bildirmek durumunda kalacağım. Sonra, o insanları küstürüp "Biz Linux
> eğitimi verelim dedik, LKD destek olmadı" dedirtirsek, bundan ben
> sorumluluk kabul etmeyeceğim.

 Keske elde yeterli kaynak olsa da LKD tarafindan ustlenilebilse bu dedim
e-postanizi okurken.

 Pek iyi bir teklif ve cozum yolu olmadigini biliyorum fakat belki zaman
kazandirmak acisindan ve daha uygun kisilere ulasilabilene kadar
degerlendirilebilecek bir care olarak dikkate alinir ihtimaline ehemmiyet
vererek soyluyorum: Bu kadar acil bir sey icin -tabi bu mevzuyu dernek
yonetimi de ciddiye alir ve girismeye karar verirse- hafta ici gunlerimin
aksamlarini ve haftasonlarimi uygun bir kisi bulununcaya kadar ayirabilirim.
Full-time calismam ne yazik ki mumkun degil.. Yukada soyledigim tempoyu da
cok uzun sure goturebilmem mumkun degil, fakat ne icin bu teklifi yaptigimi
anladiginizi umuyorum.

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren@uludag.org.tr, meren@comu.edu.tr http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/ 0x88FD9FC7, 910A FCB3 2AAB 4CA5 E4D9 EFFA 6555 A33A 88FD 9FC7 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- free software is a matter of liberty, not price. to understand the concept, you should think of "free speech", not "free beer". -