[dernek] LINUX marka tescili

From: Volkan YILDIRIM (volkan.yildirim@ankarapatent.com)
Date: Tue 31 Aug 2004 - 18:28:16 EEST

Arkadaslar merhaba,
daha once LINUX markasini gozlemleyecegimi ve benzer bir basvuru ile karsilastigimda
haber verecegimi sizlere iletmistim. fakat ne yazik ki bu gorevimi biraz gec yerine getiriyorum..

105 numarali TPE bulteninin 990. sayfasinda 'LINUX' markasi yayinlanmis.< br> bultenin yayin tarihi 27/05/2004 yani 3 ay olan itiraz suresini 4 gun ile kacirmis bulunmaktayiz.

markanin ayrintilari ekte.
Eger bir an once bu tescile karsi dava acmaz isek (TPE itiraz suresi gectigi icin mahkemelerde
dava acmak zorundayiz) marka tescil edilebilir ve ilerde basimiza cok buyuk dertler acabilir.
ornegin bir baska sirket linux hizmetleri verdiginde dava edilebilir, asagidaki hizmetlerin herhangi birini linux
adi ile yapmamiz engellenebilir.

-------
"09.05 Veri işlem cihazları: Bilgisayarlar, bilgisayar yazı lım ve donanımları; yazıcılar, laser yazıcılar, ta rayıcılar (scannerler), yazarkasalar (kaydedici kasalar), hesap makinaları, barkod okuyucula r ve bunların parçalan ile aksesuarları, araçlar iç in yön tayin (navigasyon) cihazları [araç sürücü mahallinin p anelindeki bilgisayarlar... 42.02 Eğitim ve öğretim hizmetleri.. .Bil gisayar hizmetleri: Bilgisayar programcılığı hizmetleri, bilg isayar yazılımlarının tasarımı hizmetleri, bilgisa yar yazılımlarının bakımı hizmetleri, bilgisayar yazılımlarının güncelle=C5 =9Ftirilmesi hizmetleri, bilgisayar donanımları alanlarında danışmanlı k hizmetleri, bilgisayar veri tabanı oluşturma hizmetleri, bilgisayar verilerinin kurtar ılması hizmetleri, bilgisayar verilerinin düzeltilmesi hizmetleri, bilgisay ar sistem analizi hizmetleri, bilgisayar danışmanlık hizmetle ri, bilgisayar kiralanması hizmetleri, bilgisayar yazılımlar=C4 =B1nın kiralanması hizmetleri, bilgisayar programlarının ço=C4 =9Faltılması hizmetleri, bilgisayar yazılımlarının tesisi hizmetle ri.... "
------------

bu durumda bir an once harekete gecmeliyiz diye dusunuyorum.
Dernek uyesi avukat arkadaslar vardi kendilerininde yardimini alarak hemen
yasal surece baslamaliyiz.
Tabi bu arada bu markaya karsi bir itiraz olup olmadigini bilmiyorum. yani bir baskasi
markaya bizden once itiraz etmiste olabilir.

Yayinlanan marka basvurusunun ayrintilari su sekilde --->

Başvuru No 03/26315
Tescil No =C2=A0
Başvuru Tarihi 01/10/2003
Marka LINUX
Başvuru Sahibi TEK AKADEMİ BİLGİSAYA R E=C4=9EİTİMİ VE DANIŞMANLI=C4=9EI TİCARET LİMİTED ŞİRKET=C4 =B0=C2=A0=C2=A0=C2=A0
Başvuru Sahibi Adresi İskele Cad. Damga Sk. İskele İş hanı No:7 Daire:28 Kadıköy İSTANBUL=C2=A0
Eşya Sın=C4 =B1fları 09, 41,
42
Figuratif Kod
Eşya Listesi 09.05 Veri işlem cihazları: Bilgisayarlar, bilgisayar yazılı m ve donanımları; yazıcılar, laser yazıcılar, tarayıcılar (sc annerler), yazarkasalar (kaydedici kasalar), hesap makinaları, barkod okuyucular ve bunlar=C4 =B1n parçalan ile aksesuarları, araçlar için yön tayi n (navigasyon) cihazları [araç sürücü mahallinin panelindeki bi lgisayarlar]... 42.02 Eğitim ve öğretim hizmetleri.. .Bilgisayar hizmetleri: Bil gisayar programcılığı hizmetleri, bilgisayar yazılı mlarının tasarımı hizmetleri, bilgisayar yazılımlarının bakımı hizmetleri, bilgisayar yazılımlarının güncelleştirilmesi hizmetler i, bilgisayar donanımları alanlarında danışmanlık hizmetleri, bilgisayar veri t abanı oluşturma hizmetleri, bilgisayar verilerinin kurtarılması hizmetleri, bil gisayar verilerinin düzeltilmesi hizmetleri, bilgisayar sistem analizi hizmetleri, bilgisayar danışmanlık hizmetleri, bilgisayar kiralanması hizmetleri, bilgisayar yazılımlarının kiralanması hizmetleri, bilgisayar programlarının çoğaltılması hizm etleri, bilgisayar yazılımlarının tesisi hizmetleri....=C2=A0
Markanin başvuru yayını, 27/05/2004 tarih ve 105 sayılı R esmi Marka Bülteninin 990 . sayfasında yayınlanmıştır...
=C2=A0
=C2=A0