[dernek] !!!Dikkat!!! Re: Eminonu Linux egitimi projesi : !Acil!

From: Ozer Tayiz (info@teknobilge.com)
Date: Tue 31 Aug 2004 - 17:30:00 EEST

Merhabalar,

Yaw yok mu benim mesajımı adamakıllı okuyup net bir yanıt verecek bir
allahın kulu LKD üyesi? Ben mesaj atmışım, Eminönü Belediyesi ile AB
destekli olarak, 100 işsiz gence LPI sertifikasyonu düzeyinde eğitim
verilmesi projesi var, İstanbul'da LKD adına koordinatör, ve eğitmene
ihtiyaç var, 13 Eylül'e kadar projeyi yazıp, AB Türkiye delegasyonuna
teslim edeceğiz, kim katılır bu projeye, ne dersiniz diye... Sizler
mesaj atmışsınız, "yeterli birikimi olmayan firmalar Linux'a zarar
veriyor" diye geyik yapıyorsunuz... Tamam, o tartışma da yapılabilir,
ama neden bu mesaja yanıt olarak? Gidin konu başlığını değiştirin, ayrı
thread açılmış olsun, orada tartışın. Eğer "bu adamlarla bu proje
yapılmaz" diyorsanız, onu da açıkça yazın, hiç girişmeyelim.

Bugün, eğer bu projeye LKD de destek verecek ise, bir an önce LKD adına
imza atmaya yetkili birinin imzalaması gereken "ortaklık belgesi"
örneğini, ekte gönderiyorum.

Yarın adam kalkıp benimle yüzyüze görüşmeye geliyor, belediye adına
elinde imzalı ortaklık belgesi hazır olarak. Eğer bu projeyi LKD imzası
ile yapacaksak, LKD üyesi birilerinin bazı sorumlulukları net olarak
üstlenmesi, ve bunu hemen şimdi, bu gün belirtmesi gerekiyor.

Eğer bu akşamdan yarın sabaha kadar "elbette yapalım, bu projeyi
desteklemek için ben şunları üstlenebilirim" diyen en az bir kişi
çıkmazsa, adamlara bu projeye LKD'nin üzülerek destek veremeyeceğini
bildirmek durumunda kalacağım. Sonra, o insanları küstürüp "Biz Linux
eğitimi verelim dedik, LKD destek olmadı" dedirtirsek, bundan ben
sorumluluk kabul etmeyeceğim.

Ben burada kendi adıma AB delegasyonu ile ilişikileri takip edebilirim,
ama sonuçta hem Ankara'dayım, hem de eğitim verebilecek teknik
yeterlikte değilim. O yüzden, en azından İstanbul'da bir
koordinatör/denetçi yi, birkaç kişi de eğitmeni, bu projeye tahsis
edebilmemiz gerekiyor.

Proje ciddi, zaman kısıtlı, hemen karar verebilmemiz ve harekete
geçebilmemiz lazım. Yarına kadar *gerçekten* bu proje ile ilgili bir
tepki alamazsam, bu projeyi iptal edip, destek olamayacağımızı bildireceğim.

*Lütfen* hem her iki emailımı sonuna kadar okuyunuz, hem ekteki
dökümanları inceleyiniz, ve ona göre konuyla ilgili görüşlerinizi
bildiriniz.

İyi çalışmalar,

Özer Tayiz.