[dernek] Re: cesitlemeler

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Sat 28 Aug 2004 - 23:30:03 EEST

Selamlar;

Murat Arslan elinize sağlık, uzun bir zamandır benimde gözüme batan bir
durumdu bu gereksiz durum. Şimdi sorunca da ne alakası var canım ben
iş.net'ten bağlanıyorum ondan yazıyor o orada diye düşünen, bununda
"normal olduğunu kendine inandırmış zavallı" sağa sola laf etmeye
çalışıyor, üzülüyorum. Bu internet yanında ne kadar zavallı tipleride
doğurmuş meğer!

Öyle yada böyle durum ne olursa olsun listelerde böyle gereksiz polemikler
ve gerekiz hareketler ile gerilmekten sıkıldım. Yaklaşık 30 dakika sonra
listeler ile ilgili oylamalar bitecek ve yarınki İdari Kurul toplantısında
konuşulacak ve duyurulacaklar.

O ana kadar bu gereksiz konunun daha fazla uzamaması ve insanların
sinirlerinin bozulmaması adına cevap gelse bile kimsenin cvp yazmamasını,
tartışmanın daha büyümemesini rica ediyorum herkesten.

S.Çağlar Onur
ADSL TTNet
Zamanında Superonline
Bir ara Ada.net