[dernek] Re: cesitlemeler

From: A. Murat Eren (meren@comu.edu.tr)
Date: Sat 28 Aug 2004 - 19:56:06 EEST

 Merhabalar,

On Saturday 28 August 2004 22:11, OZGUR TAS wrote:
> Hangi NASA ? Hangi ULAKBIM ? Hangi LKD ? Sen problemlimisin yoksa tipik bir
> bozuklugun mu soz konusu?

 Boylesine uzucu mevzularin bu listelerde tartisilmasindan dolayi cok uzgunum,
fakat bu uzuntum, konuyu deserek herkesi biraz daha gerecegim icin ozur
dilerim fakat network ya da dernek listesinde Ozgur Karatas'in mesajlarini
gormekten daha uzucu degil benim icin.

 Yazilanlarin ve yasananlarin gundeme geldigi donemleri bizzat takip ettim.

 Murat Arslan'in attigi, ne zamandir benim de yapmayi dusundugum fakat bir
turlu cesaretimi toplayip atamadigim mesajindan sonra, listeyi terk edecegini
ve meseleyi daha fazla uzatmaycagini umdugum Ozgur Karatas'in beni listeyi
terk etmesi konusunda hayal kirikligina ugratmasi, fakat her zamanki tarzi
ile verdigi cevap ile kendisinden bekleneni yapmasindan sonra hakkinda
bildiklerimi ortaya dokecek degilim. Bununla beraber, adinin altina System
Administrator, onun altina da IsNet yazip daha sonra da "IsNet'te calistigimi
kim soyledi?" diyebilen bir kisinin yazdiklarini kendi adima listelerde daha
fazla gormek istemedigimi yinelemek istiyorum.

 Gormezden gelinebilecek sorunlar vardir, kimilerine katlanmaya calistim.
Katlanamadiklarim icin daha once -ikili surtusmelerden dolayi- insanlara daha
fazla rahatsizlik vermemek icin listeleri terk ettigim icin elestirildigim
oldu.

 Fakat bu gormezden gelinebilecek bir sorun degil, bir dernek uyesi olarak bu
sorunun cozumlendigini gormek istiyorum, bu sorunun cozumlenmemesi durumunda
bana gelecek elestirilere dayanmak benim icin daha kucuk bir sorun olacak.

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren@uludag.org.tr, meren@comu.edu.tr http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/ 0x88FD9FC7, 910A FCB3 2AAB 4CA5 E4D9 EFFA 6555 A33A 88FD 9FC7 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- free software is a matter of liberty, not price. to understand the concept, you should think of "free speech", not "free beer". -