[dernek] Re: cesitlemeler

From: OZGUR TAS (guru@isnet.net.tr)
Date: Sat 28 Aug 2004 - 22:11:17 EEST

Selamlar,
Ne dediginizi tam anlamadim murat bey, lakin arastirmam sonucunda sani
rim su eksi sozluk bunyesinde barinan teo nickli sahis olmalisiniz. Ha
ngi NASA ? Hangi ULAKBIM ? Hangi LKD ? Sen problemlimisin yoksa ti
pik bir bozuklugun mu soz konusu? Aslinda bu sorun listelere yansimama
li lakin cevap vermeyi borc bildim. Hadi eksi sozlukte yazmissin, ci
zmissin, oynatmissin sesim veya sedam cikmiyor ki ustume alinmiyorum.
 Nitekim NASA'nin bir projesinde gelistirici oldugumu yakin cevrem bil
ir. ULAKBIM kurucu uyesi miyim demisim ? Rica ediyorum bir iki sahte
 log daha hazirlayip lutfen eksi sozlukte eglenin. Ayni malum sozlukte
 "guru" nickli bir sahis oldugu dogrudur. Ancak onu taklit etmem n
e demek ? Cocukmusun sen, ki oyle gorunuyor gidip sozluk parkinizda
eglenin diyorum. LKD Kurucusu uyesi ve ben ? :) Cok komik bir hale
 sokuyorsunuz kendinizi, yakistiramadim. Zira benim bildigim murat a
rslan cocukca tavirlarda bulunmaz. Malum sozlukteki guru nickli dostun
uzu birinin gelip ben privated
e bulunan guruyum diyerek kandirmasindan ben sorumlu degilim. Sizinle
hatirliyorsam irc'de karsilasmistik. Hem her girdigim ortamda sozluk
 olsun bu, nitekim ilk entry "eksi sozlukteki guru ile alakasi yoktu
r" olmaktadir. ISNet'te calistigimi kim soyledi ? Nitekim yakin
cevrem benim once Gelecek Linux A.S. de sonra Okyanus Medya Internet
 Hizmetlerinde ve su an yurtdisinda (henuz kesin olmadigi icin isim vere
mem) calistigimi bilirler. Eksi sozlukte yuzlerce entry okudum ancak b
u benim ilgim disinda kaliyor sizin gibi cocuklar eglensin diye, nitek
im yine bu yakin cevrem nerde oturdugumdan tutun'da cep telefonuma kad
ar alalen bilmektedir. Simdi cocuklugu birakin da biraz isinize gucunu
ze bakin derim. Daha fazla size zaman ayiramayacagim. Nitekim eksi s
ozlukteki guruyu tanimakla birlikte birkac mail ile kendisini ikaz etmis
 ve durumu anlatmistim. Net uzerinde benim birine ulakbim kurucusuyum
veya lkd bilmem neyiyim, nasa'da bunlari yaptim demem soz konusu olm
amistir. Bunlar siz ve
 yakin sozluk cemaatinizin uydurmasindan ote gitmeyen bir durumdur sanir
im diye dusunuyorum. Dedigim gibi, sizinle ugrasmak gibi bir niyetim
 yok, beni taniyan tanimaktadir.
Saygi ve sevgilerimle,

Ozgur "Guru" KARATAS
System Administrator