[dernek] Re: LKD amblemi/logosu icin tasarim cagrisi

From: Umit Bozkir (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Fri 20 Aug 2004 - 13:39:02 EEST

On Fri, 20 Aug 2004, Tanju Aktug wrote:

> Seçimden önce bir karar alalım:
> 400 yıldan önce bir daha logo değişimi gündeme gelmeyecek diye,
> o zaman kişisel çekincelerim ve benzer endişeleri taşıyanlar için sorun
> kalmayacaktır.
>
> Önemli olan kurumsallaşmaya çalışmak. 4-5 yılda bir, "eskisi de bir seçenek"
> denerek yeni bir "demokratik" adımlar atılmasını önceden engelliyelim.

 Tamam istekleriniz makul gerekcelere dayanabilir ama demokrasiyi icimize
sindirmeden bu dediklerinizi uygulamak zor.Bugun cogunluk "400 yildan once
bir daha logo degisimi gundeme gelmeyecek" dese bile -kaldiki bu ne kadar
demokratik bir karar olur- karari begenmeyen yeni bir yonetim icin ne
kadar gecerli olur?
Degerleri kurallarla,yasaklarla korumaya calismak...