[dernek] Re: LKD amblemi/logosu icin tasarim cagrisi

From: Tanju Aktug (tanju.aktug@medicine.ankara.edu.tr)
Date: Fri 20 Aug 2004 - 13:24:19 EEST

Seçimden önce bir karar alalım:
400 yıldan önce bir daha logo değişimi gündeme gelmeyecek diye,
o zaman kişisel çekincelerim ve benzer endişeleri taşıyanlar için sorun
kalmayacaktır.

Önemli olan kurumsallaşmaya çalışmak. 4-5 yılda bir, "eskisi de bir seçenek"
denerek yeni bir "demokratik" adımlar atılmasını önceden engelliyelim.

Doruk kardeşim kesinlikle üstüne alınma, ancak bu memleket demokrasiyi "ben
odunu aday göstersem seçtitirim" biçiminde anlayanlardan çok çekti.
Memlekette "demokrasi = seçim" denklemi dışında demokrasi kavramından
habersizler ne yazık ki hala çok olduğu için, biraz duyarlı davranıp,
sorunun seçenek sunulmasının dışında, demokrasi için önemli "geleneklerin"
varlığının anımsanması olduğunu vurgulamak için konuyu uzattım.

Bazı kavramların yerli, yersiz gündeme getirilmesinin yararlı olacağına
inanmaya başlamam yaşlandığımın bir işareti herhalde. Yıllar önce bir
başarısızlığımın arkasından istifa ettiğimde yöneticim "sen japon musun?"
demişti. Lütfen bu sözleri de "konuya fransız" olarak algılamayıp, hepimiz
düşünelim ve "kalıcı logomuzu" öyle belirliyelim.

Daha güzel "bir logo" ile, daha nice yüzyıllara...

Kolay gelsin...
Tanju