[dernek] Re: LKD amblemi/logosu icin tasarim cagrisi

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 20 Aug 2004 - 10:25:49 EEST

Merhaba,

Thu, 19 Aug 2004 17:22:56 +0300 tarihinde "Tanju Aktug"
<tanju.aktug@medicine.ankara.edu.tr> soyle yazdi:

TA> Ben şimdiden oyumu eski logo için vereyim.
TA> İngiltere'de üniversiteler bin bilmem kaçlardan kalan logoları ile
TA> öğünürler. Biz dört yıl geçti diye değiştirmeyelim derim...
TA> Doğal olarak, "logo çok kötü, zaman geçmeden düzeltelim de yüz yıl
TA> sonra eskimiş logomuz güzel olsun" denebilir. Ancak "üzerinden 4-5 yıl
TA> geçti" diye değişiklik yapmayalım...
Kisisel fikrim...

Bir dernek, logosunu uyeleriyle beraber secmeli, yapilan birkac tasarim
arasindan ortak kararla secilmeli.

Yanlis animsamiyorsam o donem bir logo gerektigi icin -gelebilen- tek
tasarim kullanilmisti. Yokluktan :-) diyebiliriz, bir fikir birligi de
arandigini sanmiyorum.

Sizin sozunuze benzer, bu durumu zaman gecmeden duzeltelim de yuz yil sonra
eskimis olacak logomuzu hep beraber secmis olalim diye dusunuyorum.

Yillanma acisindan kaybetme olarak dusunuyorsak, 4-5 yil sizin de
soylediginiz gibi o kadar da uzun bir sure degil.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694