[dernek] Re: LKD amblemi/logosu icin tasarim cagrisi

From: Tanju Aktug (tanju.aktug@medicine.ankara.edu.tr)
Date: Thu 19 Aug 2004 - 17:22:56 EEST

SEvgili Yönetim ve diğer üye arkadaşlarımız,

Ben şimdiden oyumu eski logo için vereyim.
İngiltere'de üniversiteler bin bilmem kaçlardan kalan logoları ile
öğünürler. Biz dört yıl geçti diye değiştirmeyelim derim...

Doğal olarak, "logo çok kötü, zaman geçmeden düzeltelim de yüz yıl sonra
eskimiş logomuz güzel olsun" denebilir. Ancak "üzerinden 4-5 yıl geçti" diye
değişiklik yapmayalım...

Selam ve sevgiler
Tanju