[dernek] Re: LKD amblemi/logosu icin tasarim cagrisi

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 20 Aug 2004 - 10:10:25 EEST

Merhaba,

Fri, 20 Aug 2004 09:31:09 +0300 tarihinde "A. Murat Eren"
<meren@comu.edu.tr> soyle yazdi:

AME> Acaba bu haberi linux.org.tr'de tepeye statik bir sekilde koysak
AME> nasil olur?
Ana sayfaya haber olarak yazdim, uzerine bir haber gelince de tepeye statik
olarak koyariz.

AME> Ayrica cesitli forumlarda duyurmak da mantikli olabilir belki.
AME> Isterseniz forumlarda duyurma isini ustlenebilirim.
Guzel olur bence. Duyurabildigimiz kadar fazla yere iletmekte fayda var.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694