[dernek] Re: LKD 2004-2006 is plani

From: Volkan Evrin (volkan.evrin@karel.com.tr)
Date: Fri 30 Apr 2004 - 14:54:30 EEST

> Onumuzdeki donemde ise bu ivmenin devam etmesi, dernegin bu kez de uyeleri
> ile butunlesmesini, uyelerinin kararlara katilimini, dernegin yol
> haritasina katkisinin saglamasi gerektigine inaniyorum. Uyelerin gercekten
> kendilerini dernegin sahibi gibi hissetmeleri icin gerekli bu.

Bir dernek uyesi olarak benim en zoruma giden (kendimi sucladigim), LKD'ye
uye olarak yeterince hizmet verememek. Calistigim isyerinde Linux ve
cozumlerini surekli anlatarak, ve yapabildiklerimi uygulayarak gosteriyorum.
Son 2-3 yil icinde gerek sirket ici kullanimda gerekse ArGe faaliyetlerin
Linux epeyce yayginlasmaya basladi. Urun cikarma asamasina bile gelindi. En
azindan bu da kardir diyorum. Nasil bir formul olur bilmiyorum, ama
ozellikle "yogun calisan ve is temposu nedeni ile ana sorumluluklari
alamayan hevesli uyelerden de" faydalanma yollari konusunda bazi basamaklar
kurulabilir. Kendimi yeterince uyumlu, verimli ve yararli gordugum an da LKD
icin elimden geleni yapacagim.

Bunun disinda benim gordugum en buyuk aciklardan biri, diger arkadaslarin da
belirttigi gibi "kurumsallasma" konusunda LKD catisinin tam oturmadigi
yonunde. Bu konuda somut girisimler halihazirda zaten yapilmakta, bunlarin
hem uyelere hem de kamuoyuna gosterilmesi konusunda eylem pilanlari yapmak
cok guzel olur sanirim.

Volkan Evrin
KAREL A.S.

believed to be clean.
MailScanner thanks transtec Computers for their support.