[dernek] Re: LKD 2004-2006 is plani

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Fri 30 Apr 2004 - 12:45:49 EEST

On Fri, 2004-04-30 at 12:28 +0300, Burak DAYIOGLU wrote:

> Yonetim Kurulu adaylarimiz, bizlerin de destegi ile, bu plani hayata
> gecirmek icin calissinlar. Genis katilim ile bir plan hazirlamamiz
> durumunda yeni yonetim kurulumuzun cok daha etkin bir bicimde
> calisacagini dusunuyorum.

Yönetim kuruluna aday olacağını açıklayanların:

      * Kim olduklarını, bu güne kadar LKD/Linux için neler yaptıklarını
      * Aday olmaya neden karar verdiklerini
      * YK üyesi olduktan sonra ne gibi çalışmalara katkı vermeye
        istekli olduklarını

belirtecek metinleri hazırlayarak fotoğrafları ile birlikte mevcut YK
tarafından belirlenecek adrese göndermelerini ve bu içeriğin
linux.org.tr web sitesinde alt bir sayfada yayınlanmasını öneriyorum;
yeri gelmişken :)

> a. CD ortaminda ve/veya Internet uzerinden egitim seminerleri ve
> kurslarin duzenlenmesi

Bu konuda Seminer Çalışma Grubu'nda bazı tartışmaların sürdüğünü
biliyorum. Olası yanlış anlaşılmaları engellemek için, bu konunun
değinilmemiş bir konu olmadığını belirtmeliyim. Seminer-CG-YK daha fazla
bilgi sunacaktır.

> b. Linux ve ozgur yazilimlar icin (i) urun, (ii) hizmet ve (iii) egitim
> saglayan firmalarin envanterinin yapilmasi ve yayinlanmasi

LKD Web Çalışma grubunun, tasarım aşamasında olan yeni linux.org.tr
çalışması kapsamında bu konu ele alındı. Doğrusu, bence tam olmasa da
bir listenin yayınlanması ve bu listeye eklenmek isteyen firmaların LKD
YK'ya ulaşmaları ve isteklerini iletmeleri. Bu iş için bir de kural
setine ihtiyaç var.

> c. Linux basari oykulerinin brosur formunda hazirlanmasi, webden
> yayinlanmasi

Neredeyse pasif durumda olan Başarı-CG bu iş için var.

Vakit bulduğumda daha fazla yazacağım.

--
|          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
|          |  Software developer, IT consultant