[dernek] Re: LKD genel kurulu 15 mayista

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 28 Apr 2004 - 11:32:58 EEST

Merhaba,

Wed, 28 Apr 2004 09:19:21 +0300 tarihinde "Kivanc Oskay"
<koskay@cozumbilgisayar.com.tr> soyle yazdi:

KO> Islak imzali ve eksiksiz olarak gonderdigim basvuru formumun bulundugu
KO> posta, PK500 posta kutusunda bekleme suresi doldugundan adresime geri
KO> gonderildi. Uyelik basvurularina biraz daha ozen gosterilmesi
KO> gerektigini dusunuyorum, LKD vizyonunu paylasan biri olarak 2 yil icin
KO> gorevde bulunacak kadronun seciminde oy hakkina sahip olmayi isterdim.
Yanlis PK500'e yollamis olabilir misiniz? Yenisehir/Ankara yazmis miydiniz?

Yonetim kurulunda degilim ama arkadaslarin haftalik duzenli olarak posta
kutusundan uyelik basvurularini aldiklarini biliyorum.

Arada kaybedilen uye basvurulari oldu (Inet-tr'de LKD dokumanlarinin da
icinde oldugu minibus calinmisti ornegin), her turlu hata payini engellemek
icin Turker Gulum (genel sekreter) de 10 gun once duyuru yaparak eldeki
basvurulari yayinlamis ve insanlarin listelerden uyeliklerini kontrol
etmelerini rica etmisti (genel kurul nedeniyle).

Ama temenninize katiliyorum, uyeliklere cok daha fazla ozen gosterilmesi
gerekiyor.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694