[dernek] Is Ilani

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Fri 19 Sep 2003 - 08:24:31 EDT

    Bana ulasan bir is ilanini iletiyorum:
    %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

     Ankara'da bulunan bir sirkete PHP ve ASP ile database
     uygulamalarinin gelistirilmesinde tecrubeli,
    tercihan Linux bilgisi olan web gelistiricisi aranmaktadir.

    Ilgilenenlerin insankaynaklari@gmx.net adresine ozgecmislerini
    24/03/2003 tarihine kadar ulastirmalari gerekmektedir.
    REF : WDAN, bilgisini lutfen ekleyiniz.

    Saygilar
    Mustafa Akgul