[akgul-duyuru-155] inet-tr'03 aktif katilim icin son cagri

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sun 21 Sep 2003 - 05:22:39 EDT

    a. inet-tr'03
    b. TEL'03
    %%%%%%%%%%%
    a. IX. TÜRKİYE'DE İNTERNET KONFERANSI
    11-13 Aralik, AskeriMuze ve Kultur Sitesi, Harbiye İstanbul

    www.inet-tr.org.tr, Aktif katilim icin son tarih:1 Ekim 2003

    Türkiye'de İnternet Konferansların dokuzuncusu bu yıl İstanbul, Harbiye
    Askeri Müze ve Kültür Sitesinde 11-13 Aralık tarihlerinde yapılıyor.
    Türkiye'de İnternet Konferansları, Türkiye İnternet Camiasının yıllık
    buluşma platformudur. Ülkemizde internet ile ilgili grupları biraraya
    getirerek internet'i tüm boyutlarıyla tanıtmak, geliştirmek, tartışmak,
    internet teknolojileri aracılığı ile toplumsal verimliliği artırmak ve
    toplumun dikkatini olabildiğince bu yöne cekmek amaçlarıyla, 1995'den
    beri her yıl yapılan, ulusal boyutta bir konferans dizisidir.
    Konferansa bildiri sunma, eğitim semineri verme ve tartışma grubu/açık
    oturum düzenleme şeklinde aktif katılım davet edilmektedir. Konferans
    bilimsel boyutundan çok bilgi ve tecrübe paylaşımı, Türkiye
    İnternetin sorunlarına beraberce çözüm arama platformu olarak öne
    çıkmaktadır.

    Konferansta internetle ilgili her konu konferansın kapsamındadır ve
    tartışmaya açıktır. Telekom ve internet sektörünün serbestleşmesi ve
    tam rekabete açılması, sayısal uçurum, tüketici hakları, internet
    cafeler, internetin hukuksal boyutları, düzenleme, öz ve ortak
    düzenleme gibi konuların yanında e-devlet, e-türkiye, e-dönüşüm,
    ulusal boyutta örgütlenme, eylem planları gibi ulusal boyuttaki konular;
    e-demokrasi, saydamlık, katılımcılık, gibi toplumsal konular; e-eğitim,
    e-çevre, e-tarım, e-sağlık, e-ulaşım, e-belediye gibi ekonomiyi
    ilgilendiren temel konularda olacaktır. İnternet Konferansı çeşitli
    sektörlerdeki durumu özetlemeye, başarı ve başarısızlıkları paylaşmaya,
    sorunları aşmak için ortak akıl ve mekanizmalar oluşturmaya uygun bir
    ortamdır. Bu amaçla bildiri sunabilir, panel örgütleyebilir,
    önerebilir, eğitim semineri önerebilirsiniz. Kamu kurumlarımız,
    başarılı yada başarısız projelerini kamuoyu ile paylaşabilir, kamu
    oyundan destek, öneri alabilir. Konferans kapsamında pek çok eğitim
    semineri verilecektir. Linux seminerleri, inet-tr konferanslarının
    geleneksel bir parçası olmuştur.

     Konferansa aktif katılım için başvuruların, tam metin bildirileri ve
    calışma grubu önerilerini www.inet-tr.org.tr webinde tanımlanan
    şekilde 1 Ekim 2003 'e kadar iletiniz. Tüm basvuruların
    http://cyberchair.inet-tr.org.tr/ adresinde yapılması gerekir.

    Konferansa dinleyici olarak katılacak bireyler www.inet-tr.org.tr
    üzerinden kayıt olabilirler.Konferans kayıt olan dinleyecilere
    açıktır.

    Konferans sponsorluklari kesinleşmek üzeredir. Konfernasa sponsor
    olmak isteyenler, stand acmak isteyenler, tanırım konuşması yapmak
    isteynler bizimle temasa geçsinler.

     Her türlü iletişim için
    bilgi@inet-tr.org.tr www.inet-tr.org.tr

    inet-tr Yürütme Kurulu adına

    Mustafa Akgül

    b. http://giorgio.usr.dsi.unimi.it/
    T.E.L.'03

    International Conference on Technology Enhanced Learning

    20-21 November 2003, FAST, Milano, Italy

    Technology Enhanced Learning is a challanging research topic where new
    tecnologies innovate teaching and learning processes. An indication
    comes from the number of International conferences addressing different
    aspects of methodology and practice.

    Organized by
    ACM Italian Chapter
    Associazione Amici di Scienze dell'Informazione