[dernek] Re: tegv ile ilişkiler

---------

From: Baris Metin (baris.metin@frontsite.com.tr)
Date: Thu 18 Sep 2003 - 13:04:21 EDT

    Selamlar,

    Thu, Sep 18, 2003 at 07:32:01PM +0300 , Devrim GUNDUZ :
    > Bu belge daha onceden dernek listesine gonderilmis ve tartisilmis miydi?
    > Belge hakkinda yorum yapmadan once bunu sormak istiyorum; tamamen iyi bir
    > niyetle.
    >
    > Hafizam cok iyi olmayabilir ama bunun tartisilmadigini animsiyorum.

    Döküman ihtiyacı ve daha sonra dökümanın oluşumu ile ilgili konular
    tartışılmıştı. Dökümanın gelşimi veya son hali ve son içeriği ise
    tartışılmadı. Zaten tek bir kişinin (Eşref Bey) yönetimi ve bir kişinin
    (Görkem Bey) dernek listesinde vereceğini söylediği desteği ile gelişti.

    iyi çalışmalar,

    --
    Baris Metin