[dernek] Re: Adana'da Linux egitmi ve yardimlariniz

---------

From: Ozan K. Bekmezci (ozan@bekmezci.net)
Date: Sat 06 Sep 2003 - 15:12:31 EDT

    From: Doruk Fisek

    > Tarih acisindan; Adana'da Subat ayinda (Akademik Bilisim'de), Ekim ayinda
    > (Ticaret ve Sanayi Fuari'nda) seminer yaptiktan sonra hemen akabinde Kasim
    > ayinda yeni bir 4 gunluk egitim zamanlama acisindan pek iyi degil.
     Bizim acimizdan sadece Kasim sonu uygun. Ne yazikki daha sonra bunu
    yapmamiz mumkun degil. Ayrica seminerler egitimin yerini utumuyor.
    Hatirlatayim, bu egitim Linux ogrenmeye istekli ancak pek fazla (yada hic)
    Linux tecrubesi olmayanlari bir ofiste Linux'la isleri halledebilir hale
    getirmeyi amacliyor. Dolayisi ile sozu edilen semirlerinden kisa bir sure
    sonra olmasi bizim icin bir avantaj.

    > Baska sehirlerin de cani var :-)
     Etkinligimiz Turkce bilen ve bir STK'dan gelen her keze acik olcak
    (kontenjanimiz elverdigi olcude ki bu su anda 20 kisi olacak gibi
    gorununyor). Etkinligimiz Adana icin yapilan yapilmiyor, imkanlarimiz
    Adana'da oldugu icin Adana'da yapiliyor. Diger sehirlerde boyle bir
    etkinlige ev sahipli yapcak kurumlarin cikmasi ve oralarda da olmasi bizi
    memlun edecekti.

    > Boyle bir icerige sahip bir dosyayi Word dokumani yerine, acik bir format
    > (PDF, HTML, vs) daha iyi olmaz miydi?
     :( elbette daha iyi olurdu. Gonderirken ben de rahatsiz oldum. Neyazikki su
    anda kullandigim bilgisayara istedigim gibi hukmedemiyorum :( Affola

    sevgi, saygi, linux
    Ozan K. Bekmezci
    +90.535.8809268

    +90.322.2391058