[dernek] Re: Adana'da Linux egitmi ve yardimlariniz

---------

From: Ozan K. Bekmezci (ozan@bekmezci.net)
Date: Sat 06 Sep 2003 - 15:27:30 EDT

    From: Mustafa Akgul

    > Subat'da bu kadar yogun bir etkinlik, ekimde ciddi bir
    > etkinlik yaptiktan sonra kasimda yogun bir etkinlik cok zor.
     Yanlis anlamissiniz, LKD'den istedigimiz temelde gonullu egitmen bulmada
    bize yardim etmesi. Buda LKD organlarinda karar almayi bile gerektimeyen bir
    sey: Zaten bu listeye uye kisilerin "Ben su dersi veririm" yada "Su kisi ile
    irtibata gecin, su dersi o verebilir" diyen mesajlar atmasi yeterli. Bunun
    disindaki isteklerimiz ise listede yazisarak fikir vermekten ibater.
    Organizasyonun geri kalanini yani biz kendi gucumuzle halledicegiz. Kurum
    olarak LKD icin zahmeti olmayan yardimlar bizim LKD'yi sponsor olarak
    gormemiz icin yeterli. Tabii bizim LKD'nin adini LKD'nin kurumsal izni
    olmadan kullanmamiz soz konusu olamaz.

    > Biz programin olusmasind a caba harcasak, Cukurova
    > univeristesindeki ekipler, Mersin, Maras ve Antakya'daki
    > ekipler is birligi yapsa nasil olur ?
     Zaten bizim talebilimizde bu kadari. Bahsettiginiz ekipler ile nasil
    iletisime gece biliriz ve bu ekipler de dusundugumuz kurs icin uygun
    egitmenler bulabilir miyiz?

    segiler, saylilar, linux,
    +90.535.8809268

    +90.322.2391058