[dernek] Re: Adana'da Linux egitmi ve yardimlariniz

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sat 06 Sep 2003 - 13:40:19 EDT

    Sat, 6 Sep 2003 14:32:39 +0300 tarihinde "Ozan K. Bekmezci"
    <ozan@bekmezci.net> soyle yazdi:

    OKB> altına koymak isteyen bir STK. Düşündük, taşındık, STK'larda Linux
    OKB> kullanımını yaygınlaştırmayı hedefleyen bir çalışma yapmaya karar
    OKB> verdik. Bu amaç doğrultusunda, 20-23 Kasım 2003 tarihlerinde
    OKB> düzenlenecek bir Linux (ve özgür yazılım) eğitimine ev sahipliği
    OKB> yapmak istiyoruz.
    Adana'da 6-12 Ekim tarihlerinde yapilacak olan Adana 1. Ticaret ve Sanayi
    Fuari'nda 2-3 gun surecek linux seminerleri duzenlenmesi soz konusu.

    Tarih acisindan; Adana'da Subat ayinda (Akademik Bilisim'de), Ekim ayinda
    (Ticaret ve Sanayi Fuari'nda) seminer yaptiktan sonra hemen akabinde Kasim
    ayinda yeni bir 4 gunluk egitim zamanlama acisindan pek iyi degil.

    Baska sehirlerin de cani var :-)

    OKB> olması en büyük dileğimiz. Bu bağlamda LKD'den taleplerimizi
    OKB> aşağıda sıralanmıştır (ekteki "STKlar icin Linux icerigi v0.03.doc"
    Boyle bir icerige sahip bir dosyayi Word dokumani yerine, acik bir format
    (PDF, HTML, vs) daha iyi olmaz miydi?

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694