[dernek] Re: LKD Qyeli=F0i=20hakk=FDnda..?=

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sat 25 Oct 2003 - 08:06:49 EDT

    LKD'nin uye isleri konsunda ciddi bir zaafi var. Duzgun
    bir yapi oturtamadik. Yonetim Kurulundan bu isi ustune alan
    arkadaslarda is yukunden (dernegin is yukun otesiden, kendi
    yasamlarini devam ettirmek icin calistiklari islerinden) bu
    ise yeteri zamani ayiramadilar. Duzgun bir sistematik
    kuramadigimizdan, isler arap sacina donmus durumda.
    Uye veri tabani yeniden tasarlanip, yazilim tekrardan
    yazilma surecinde.

    Tum bunlar, uye basvurularini cevapliyamamin ozuru olamaz.
    YK bu konuda kusurludur. Sadece, bu durumun ilgisizligimizden
    olmadigini, orgutlenme/duzenleme yeteneklerimizdeki
    eksiklikten kaynaklandigini bilmenizi isterim.

    Sorunun koklu cozumu icin, bir ara bu konularda bir
    arkadasimiz, bize destek oluyordu. YK da bu arkadasa,
    kendi ceplerinden, mutevazi bir katkida bulunuyordu.
    Dernek islerinden anlayan, gonullu bir arkadas ariyoruz.

    Dernek defterlerini tutacak, uye veritabanin guncellenmesini
    yapacak arkadaslar var ise, bize
    bilgi@lkd.org.tr
    adresine yazabilir mi ?