[dernek] LKD Qyeli=F0i=20hakk=FDnda..?=

---------

From: Gurkan YILMAZ (gurkan@linefx.net)
Date: Sat 25 Oct 2003 - 04:52:18 EDT

    Ben 10/10/2003 tarihinde Linux Kullanıcıları Derneğine posta yoluyla başvuru yaptım. Fakat o tarihten itibaren bana hiç bir yolla üyelik onayı kabul veya reddedilmesi hakkında hiç bir şekilde bilgi verilmedi. LKD'nin mail adresine mail attım.. Cevap gelmemesi üzerine Mustafa AKGÜL e mail attım.. Üyelik hakkında bana bilgi verilmesi için özel bir çaba mı sarfetmem gerekiyor acaba? Eğer yapılması gerekiyorsa bana birileri bu özel çabayı sarfetmem gereken yolu gösterebilir mi acaba?

    Saygılarımla
    Gürkan YILMAZ