[dernek] Re: listweb uzerinde webglimpse II

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sat 25 Oct 2003 - 11:20:43 EDT

    > Denerken birsey dikkatimi cekti,
    >
    > linux-donanim listesi bir suredir (hazirandan beri?) arsivlenmiyor ya da arsivleri listweb.bilkent.edu.tr ye yerlestirilmiyor sanirim.

    bir donem birsorun yasanmis.
    mail.linux.org.trden o arsivleri alip, yerlestirmek lazim.
    ama ekim ayi arsivleri yerinde.

    Bu arada linux-baslangic ve tum LKD listeleri icin hata
    rapor edilmisti. birseyleri dzuelttim.ben deneedim. duzgun
    calisiyor.

    indeksleme cron'a eklendi

    Tekrar gozden gecirebilirseniz sevinirim.

    Saygilar
    Mustafa Akgul