[dernek] Re: Compex hakkında

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Fri 14 Nov 2003 - 14:41:40 EST

    > katiliyorum.. ayrica LKD' de herhangi bir aktif gorevim olmamasina ragmen
    > bir kac onerim olacak;
    > -- Amac insanlara Linux'u tanitmaksa ki; bu is fuarda yeterince basarili bir
    > sekilde yapiliyor, orada insanlar gelip Linuxla tanistiklarinda evlerine
    > goturebilecekleri bir surumde(CD knopix kisisel onerim) istiyorlar.
    > Kisisel fikrim sudur bu tarz organizasyonlar icin onceden CD Brosur vs.
    > ciddi bir hazirlik yapilmasi.
    > hemen not olarak belirteyim niyetim su anda bu isle ilgilenen kisiler
    > islerini yeterince ciddiye almiyorlar tarzi bir mesaj vermek degil...!

> [...]

    Bir sivil Toplum kurulusu uyelerin/sempatizanlarin destek,
    elestiri ve onerileriyle ayakta durur. Biracik tonuna dikkat
    ederek, onerileri tekrarlamkatan, hatirlatmaktan kacinmayin.
    Elestirinde. Bunun yaninda tasin altina leinizi koyun, destek
    verin. Dernek, yonetcilerin/gorevilierln degil camianin
    dernegidir.

    Bu arada Compex fuari epeydir, Lutfi Kirdar'da yapiliyor

    Genellikle CD bulundurmaya calisiyoruz, yer yer, linux
    sirketleriyle birlikte calisiyoruz. Insnalarin evlerine
    goturebileckeleri, kurup, deneyebilecekleri CD'leri temin etmek
    cok onemli. Gucumuz olsa, bir kac kitapta bulundurabilsek iyi
    olurdu. En azidan kitaplarin varligini gormeleri iyi olur.

    Saygilar
    Mustafa Akgul