[dernek] Re: Compex hakkında

---------

From: Kerem Can Karakaş (karakask@itu.edu.tr)
Date: Fri 14 Nov 2003 - 14:53:32 EST

     14 Nov 2003, Mustafa Akgul wrote:

> [...]
    Compex için 180 adet Knoppix şu an İstanbulda hazır daha fazlası da
    Ankaradan gelecek. Ayrıca yeterli miktardea broşür makbuz vs gibi
    tanıtıcı , üye yapıcı araç da hazır bulunacak.
    Ayrıca linux kurulu desktop bilgisayarlar da hazır olacak.
    Önerileriniz bizim için her zaman değerli ve dikkate alınmaya değerdir.
    Her türlü önerinizi bekler teşekkür ederiz.
    Biz de her etkinliğe bir öncekinden daha hazır katılmak istemekteyiz.