[dernek] Re: Compex hakkında

---------

From: Davut Topcan (davut@aysis.com.tr)
Date: Fri 14 Nov 2003 - 14:33:17 EST

    From: "Doruk Fisek" <dfisek@fisek.com.tr>
    Sent: Friday, November 14, 2003 9:06 PM
    > Merhaba,
    >
    > Fri, 14 Nov 2003 20:42:57 +0200 tarihinde Erhan Ekici
    > <erhan@uzem.itu.edu.tr> soyle yazdi:

    > Bence daha ayrintili ve bilgilendirici brosur hazirlamak guzel bir katki
    > olurdu :-)

    katiliyorum.. ayrica LKD' de herhangi bir aktif gorevim olmamasina ragmen
    bir kac onerim olacak;
    -- Amac insanlara Linux'u tanitmaksa ki; bu is fuarda yeterince basarili bir
    sekilde yapiliyor, orada insanlar gelip Linuxla tanistiklarinda evlerine
    goturebilecekleri bir surumde(CD knopix kisisel onerim) istiyorlar.
    Kisisel fikrim sudur bu tarz organizasyonlar icin onceden CD Brosur vs.
    ciddi bir hazirlik yapilmasi.
    hemen not olarak belirteyim niyetim su anda bu isle ilgilenen kisiler
    islerini yeterince ciddiye almiyorlar tarzi bir mesaj vermek degil...!

    Esen Kalin,
    DT.