[dernek] Re: Gölcük Donanma Komutanlığında Linux Kursu

---------

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Thu 13 Nov 2003 - 04:54:56 EST

    On Thu, 2003-11-13 at 00:06, Savaş İREZ wrote:
    > Merhaba arkadalar,

    Merhaba,

> [...]
    > Bu kursa dardan linux'ta spesifik baz konularda gelip konuma
    > yapabilecek arkadalar da getirmek istiyorum. u an iin katlabilecek
    > arkadalara ne imkanlar sunabiliriz bunun aratrmasn yapyorum. Henz
    > kesinlememi olmakla birlikte geli gidi masraflarnn karlanmas konusunda
    > bir sorun kmayaca syleniyor.
    > Ben uzunca bir sredir Trkiye Linux dnyasndan uzak kaldm iin bu kursa
    > stanbul veya zmit'ten gelip katlabilecek arkadalar konusunda fazla
    > bilgiye sahip deilim. Konumac olarak yardmc olabilecek arkadalar,
    > hangi konuda konuma yapabileceklerini de belirterek, benimle irtibata

    Bu konuda (Seminer-YK zaten ilgilenmistir ama, emsal teskil etmesi
    acisindan) LKD destegi ile yapilmasini dusundugunuz tum etkinlikler icin
    etkinlik@linux.org.tr ve seminer@linux.org.tr adreslerine birer e-posta
    göndermeyi deneyin, ilgili calisma gruplari birlikte neler
    yapilabileceginin belirlenmesi konusunda yardimci olacaktir.

    Konusmaci olarak vakti olan herkes gelebilir; siz, biz, ben, bireyler
    önemli degil. Ancak basarili bir organizasyon yapilmali.

    Ilginize tesekkurler,
    Iyi calismalar,

    --
    Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)	- Software developer, generic solvent
    http://enver.casdb.com/		- mailto: ealtin at casdb dot com