[dernek] Re: Compex hakkında

---------

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Fri 14 Nov 2003 - 13:42:57 EST

    Merhabalar...

    Fuarda açılacak standda ne gibi tanıtım aktiviteleri olacak?
    Herhangi bir Linux dağıtımı ziyaretçilere tanıtılacak mı?
    (CeBIT de Knoppix dağıtılmıştı.)

    Ayrıca fuarda dağıtılacak tanıtım broşürleri Cebit te (2 A4 ten ibaretti)
    dağıtılandan daha ayrıntılı ve bilgilendirici olacak mı?

    Hazırlık sürecinde yapabileceğimiz herhangi bir katkı var mı?
    (Stand için zaman ayarlamaya çalışacağım.Bunun dışında ne gibi katkı
    sağlanabilir? )

    Son olarak Compex de Beylikdüzü'nde olacak dimi? :)

    İyi Çalışmalar,

    --
    Erhan Ekici
    İTÜ Uzaktan Eğitim Merkezi