[dernek] Gölcük Donanma Komutanlığında Linux Kursu

---------

From: Savaş (savas@outlandscafe.com)
Date: Wed 12 Nov 2003 - 17:06:11 EST

    Merhaba arkadaşlar,

    Gölcük Donanma Komutanlığı'nda askerliğimi yapıyorum.

    Buradaki komutanlara Linux'tan bahsediyorum ve onlar da ilgileniyor gibi görünüyorlar. Linux'un özellikle askeri açıdan önemli olduğuna inanıyorum bu yüzden burada bir linux kursu vermem konusunda karar aldık. Bu kurs Ocak ayı boyunca verilecek ve şu an için öngörüldüğü kadarıyla yeterli sayıda bilgisayar da sağlanacak.

    Bu kursa dışarıdan linux'ta spesifik bazı konularda gelip konuşma yapabilecek arkadaşları da getirmek istiyorum. Şu an için katılabilecek arkadaşlara ne imkanlar sunabiliriz bunun araştırmasını yapıyorum. Henüz kesinleşmemiş olmakla birlikte geliş gidiş masraflarının karşılanması konusunda bir sorun çıkmayacağı söyleniyor.

    Ben uzunca bir süredir Türkiye Linux dünyasından uzak kaldığım için bu kursa İstanbul veya İzmit'ten gelip katılabilecek arkadaşlar konusunda fazla bilgiye sahip değilim. Konuşmacı olarak yardımcı olabilecek arkadaşlar, hangi konuda konuşma yapabileceklerini de belirterek, benimle irtibata geçebilirlerse çok sevinirim.

    İyi günler
    Savaş İREZ
    Bilgisayar Mühendisi
    O şimdi Asker