[dernek] gnome vakfi yonetim secimleri

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sun 09 Nov 2003 - 17:36:39 EST

     http://linuxtoday.com/developer/2003110800526NWCYGN

     Adaylar guzel guzel kim olduklarini ve niye bu kurulda yer almak
    istediklerini ayrintili olarak onceden aciklamislar. Herkesin gorebilecegi
    ve degerlendirebilecegi sekilde.

     Darisi bizim dernegin basina...

     Bir dahaki secimlere, yonetime aday olmak isteyen herkesin onceden bunu ve
    neler yapmak istedigini boyle ayrintili olarak onceden aciklasa, uyeler
    ona gore secim yapsa guzel olmaz mi?

     Bizim basimiz kel mi? :-) (benim degil ;-))

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694