[dernek] Re: gnome vakfi yonetim secimleri

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Mon 10 Nov 2003 - 01:41:29 EST

    > Merhaba,
    >
    > http://linuxtoday.com/developer/2003110800526NWCYGN
    >
    > Adaylar guzel guzel kim olduklarini ve niye bu kurulda yer almak
    > istediklerini ayrintili olarak onceden aciklamislar. Herkesin gorebilecegi
    > ve degerlendirebilecegi sekilde.
    >
    > Darisi bizim dernegin basina...
    >
    > Bir dahaki secimlere, yonetime aday olmak isteyen herkesin onceden bunu ve
    > neler yapmak istedigini boyle ayrintili olarak onceden aciklasa, uyeler
    > ona gore secim yapsa guzel olmaz mi?
    Ulkemizdeki tum STK'larin ayibidir bu. Nedense, daha onceden
    aday oldugunu aciklamak, ilkeleri, programini aciklamak pek
    istenmiyor. Pek cok denekte kşmlerin aday olacagi tam
    bir sır. Genel kurula gelince ogreniyorsun.

    Onceden ilke ve programla ilan edilmesin yaninda, domein
    bitiminde genel kurulda da bir hesap verme olmali. Sunlari
    takip etttim, sunlari yapabildik, sunlari yapamadik, su
    nedenle yapmadik gibi.

    Demokrasi ve katilimcilik zor zanaat. Yavas ogreniyoruz.
    Ama, ogrenecegiz.
    Burada tum dernek uyelerin katilimi ve katkisi onemli.

    Umarim bu genel kurulda bunu becerebiliriz. Bunu taleb etmek
    siz uyelere dusuyor oncelikle.

    Saygilar
    Mustafa Akgul