[dernek] Re: brosur, raporlar vs

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Tue 27 May 2003 - 09:40:11 EEST

    > Mustafa Hocam,
    >
    > Biz MMO da bir komisyon kurduk. Adi bt komisyonu. Ancak hedef ozgur
    > yazilimlarin once Makina Muhendisleri Odasi ve sonra TMMOB bunyesinde
    > tanitimi icin aktif faaliyet.
    >
    > LKD ile ortak bir suru seyler yapilabilir.
    >
    > Hizli bir sekilde linux, OOo ve genel ozgur yazilim felsefesinin tanitilaca=
    > gi
    > seminerler dizisi baslatalim diyorum. Sonra da Subemizde Linux ve Open Offi=
    > ce
    > dersleri verebiliriz.

> [...]
    Merhabalar,

    EMO ile senin aklinda olanlara benzer konularda isbirligi icin
    ilke karari aldik. Bir ara yuzyuze konusalim, ekip olarak.
    Dergi konusunda daha uzun soluklu bir sey yapabilmek de iyi
    olur. Mustafa Bodur, bu islerle ugrasiyor.

    Biz YK icinde de konusalim bir.

    Linux bir ivme kazanma durumunda. El birligi ile Linux@u daha
    iyi bir noktyaa getirebilriz diye dusunuyorum.

    Saygilar
    Mustafa Akgul