[dernek] Re: brosur, raporlar vs

---------

From: Abdullah Anar (aanar@ozaltin.com.tr)
Date: Tue 27 May 2003 - 09:08:45 EEST

    Mustafa Hocam,

    Biz MMO da bir komisyon kurduk. Adi bt komisyonu. Ancak hedef ozgur=20
    yazilimlarin once Makina Muhendisleri Odasi ve sonra TMMOB bunyesinde=20
    tanitimi icin aktif faaliyet.

    LKD ile ortak bir suru seyler yapilabilir.=20

    Hizli bir sekilde linux, OOo ve genel ozgur yazilim felsefesinin tanitilaca=
    gi=20
    seminerler dizisi baslatalim diyorum. Sonra da Subemizde Linux ve Open Offi=
    ce=20
    dersleri verebiliriz.

    Bir de Yatirimlar diye bir dergiye yazilim hazirliyoruz. Bu Derginin=20
    ofisindeki 9 bilgisayari Linux yaptik. Ofis olarak sadece Open ofice=20
    kullaniyor olacaklar. Yaptigimiz yazilim PHP+MySql ile gelisitiriliyor.

    Yatirimlar dergisine ucretsiz ilan, tanitim yazisi vs verebilriz.=20

    genel kurula gelemedim. pazar gunu patron nedeni ile ise gelmek zorunda=20
    kaldim. ama biseyler hatta bir suru seyler yapalim diye kendi icimde bir=20
    cirpinma halindeyim.

    bu konuda sizi ziyaret yada dernekciler ile toplanti vs gibi bir suru tekli=
    fe=20
    acigim. Ben ankara da ve arjantin caddesindeyim.

    irtibat icin tlf : 466 40 20
    cep : 536 - 296 54 53

    dostlukla,
    abdullah anar

    Cum 23 May 2003 01:17 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz: