[dernek] Re: brosur, raporlar vs

---------

From: Abdullah Anar (aanar@ozaltin.com.tr)
Date: Thu 29 May 2003 - 18:14:13 EEST

4 Haziran da mandrake kurulumu seminerine gitmeye calisacagiz. 5 haziran gi=
bi=20
MMO Ankara Subede komisyon toplantisi yapacagiz. Bu toplantiyada sizi yada=
=20
dernekten arkadaslari bekleriz (Sa=F0l=FDk Mh. Aksu Sk. Uz Apt. No:9 Kat:3
06410 Yeni=FEehir ANKARA ve kocaman tabelamiz var)=20

Bu toplantida seminer, duyuru ve dergilerimizde yazi gibi etkinlikler=20
dusunuyoruz.=20

onerilerinizi simdiden alabiliriz.

dostlukla,
abdullah=20

Sal 27 May 2003 09:40 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz: