[dernek] yonetim ve denetim listesindeklilere onemli !!!

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Mon 26 May 2003 - 12:55:32 EEST

    Merhabalar,

    Dernekler Masasina yonetim ve denetim kurullarin tum asil ve
    yedek uyeleri hakkind a bildirimda bulunmamiz gerekiyor.

    bu nednele, nufus cuzdani bilgisi ve adres bilgisi ve tckimlik
    nosunu bugun MUTLAKA bdd@ieee.org adresinde Berk Demir'e
    ulasmasi lazim.
    Bu arkadaslar, bu bilgileri ayni zmaanda uye.lkd.org.tr
    adresinde de guncellerlerse seviniriz.
    Tum uyelerin, kendi bilgilerini guncellemsini rica ediyoruz.

    rckimlik numarsi konsudna yeni bir alan, bugunlerde
    acilacaktir.

    bu bilgileri istedigimiz arkadaslar:
    Tanju Aktug
    Kemal Nalcaci
    Yusuf Kaynar
    Oguz Yilmaz
    Devrim Seral
    Egemen Metin Turan
    Onur Tolga Sehitoglu
    Baris Metin

    Bu mesaji dernek listesine de atiyorum, bu kisilere hatirlatma
    olanaginiz olursa, hatirlativerin

    Saygilar
    Mustafa Akgul