[dernek] dernek,duzen,disiplin...

---------

From: \ (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Fri 18 Jul 2003 - 11:45:43 EEST

     Enver Altin telefon ederek iyi bir is yapmistir.Bunu sonucuna bakarak
    soyluyorum.Sayin Altin icin ortaya cikan durum bir odul ve ya ceza
    gerektirecek degildir.Enver Altin her ne kadar YK'den biri ile gorusup tel
    acmis gibi gorundu,boyle olmadigi ise daha sonradan anlasildi.Bana gore
    Enver Altin telefon ederek cok buyuk bir sorumluluk aldi.Bu sorumlulugu da
    en az YK karari ile tel edebilecek biri kadar iyi yerine getirdi.Bazen
    askeriyede bile bazi kararlar,kurul karari olmadan alinabiliyor.Bu tur
    durumlara acil durumlar denilebilir.Sonucuna bakarak konustugum icin bende
    biraz rahatsizim ama beni boyle olaylarin her zaman olmadigi dusuncesi ve
    sonucun iyi cikmasi rahatlatiyor.Burada herkes belirli bir bilinc icinde
    olduguna gore kimse kendi kafasina gore is yapmaz.Yaparsa sorumluluk ona
    aittir.Gerekirse cezasi yuce divanda verilir:).Yoksa o zaten sorumluluk
    alan penguendir.

    Buradaki dusuncelerin tamami bana aittir.Dogacak sonuclardan tamamen ben
    sorumluyum.UMÝT BOZKÝR=umit bozkir