[dernek] Re: yanlis bilgilendirme

---------

From: Burak DAYIOGLU (burak.dayioglu@pro-g.com.tr)
Date: Thu 17 Jul 2003 - 18:10:10 EEST

    On Thu, 2003-07-17 at 17:48, Doruk Fisek wrote:
    > Bir-iki yil kadar once de Microsoft'un web sayfasinda bulunan bir metine
    > yanit olmasi icin bir metin hazirlanmasi icin 'savunma-cg' kurulmustu ama
    > sonrasinda liste ve ekip atil kalmisti.

    Merhaba,
    Ekip "atil" kalmadi. Kendisine bictigi gorevi tamamladi ve isi sonlandi.
    Genel bir advocacy hedefi ile kurulmadigi icin sonuc beklendigi gibi
    olmustu. LKD'nin tanitim ile ilgili bir CG ihtiyaci hala var; hem basari
    hikayeleri vb. derlemek ve hem de yanlis tanitimlari engellemek icin.

    selamlar, iyi calismalar.

    --
    Burak DAYIOGLU
    Danisman, Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd.