[dernek] yanlis bilgilendirme

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 17 Jul 2003 - 17:48:33 EEST

     http://www.milliyet.com.tr/content/teknoloji/tek011/ateknox.html

     Bence burada gecen ' ... Linux'un Turkiye'deki ayagi olan Gelecek
    Bilgisayar...' gibi yanlis bilgilendirmelerde dernegin gazete ile
    baglantiya gecerek bir duzeltme gondermesi gerekiyor. Duzeltmenin
    yayinlanmasi icin degil, bir daha ayni hatanin yapilmamasi icin.

     Olayda kesinlikle kasit vs oldugunu dusunmuyorum. Zaten bu ilk de degil.

     Her sektorden insanlarda oldugu gibi gazetecilerde de Linux konusunda
    eksik/yanlis bilgiler var. Tek farki onlarin yanlis bilgisi, bir anda
    milyonlara ulasiyor.

     Yonetim kurulu boyle bir ekip olusturmayi dusunur mu?

     Bir-iki yil kadar once de Microsoft'un web sayfasinda bulunan bir metine
    yanit olmasi icin bir metin hazirlanmasi icin 'savunma-cg' kurulmustu ama
    sonrasinda liste ve ekip atil kalmisti.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694