[dernek] Re: Dernegimizin ofisi

---------

From: Tanju Aktug (aktugt@hipokrat.org)
Date: Thu 17 Jul 2003 - 16:54:25 EEST

    From: Doruk Fisek <dfisek@fisek.com.tr>
    To: <dernek@liste.linux.org.tr>
    Sent: Thursday, July 17, 2003 4:32 PM
    Subject: [dernek] Re: Dernegimizin ofisi

    > Proseduru nedir bilmiyorum ama sizin icin sorun olmaya basladiysa, belki
    > baska bir universiteye tasiyabiliriz dernegin kagit uzerindeki yerini?

    Ne oldu ise universite yoneticileri derneklere adres verme konusunda sorun
    yasiyorlar. Ethem hocanin sorunu bu olsa gerek.
    Bir ofis edinmek bence de gercekten gereksiz. Ancak dernek merkezi olarak
    gosterilebilecek, universite disinda bir adres gerekecek gibi gozukuyor.
    Ankara'da ofisi olan ve mal sahibi olan bir uyenin ofisi dernek merkezi
    olarak gosterilebilir. Cunku dernekler masasi tapu yada kira kontrati
    olmadan resmi adresi degistirmeyecektir.

    Selmallar.
    Tanju