[dernek] Re: Dernegimizin ofisi

---------

From: Ertan Barut (ertanbarut@globalnet.com.tr)
Date: Thu 17 Jul 2003 - 16:50:09 EEST

    Sevgili arkadaslar, Dernegi sadece bizim ugrak yerimiz diye dusunursek
    hata ederiz.
    Kurumsal bir yapiya kavusmak istiyorsak ve de daha genis kitleleri
    cekmek istiyorsak, daha fazla uye kaydetmek istiyorsak bu konuda bir
    hedefimiz olmali.
    LKD'nin kira da olsa fiziksel bir mekan icerisinde olmanin yararlarini
    bilmem anlatmama gerek var mi ?
    Bana dernegin yerini sorduklari gibi bir cogumuza da soruyorlardir diye
    tahmin ediyorum.
    Bir Devlet yetkilisinin bana soyledigi su cumle zihnimden hic cikmiyor.
    Bizim Devlet olarak Linux'a gecmemiz, ancak karsimizda bir Kurumsal
    organizasyon ya da bir sahip gormemiz halinde olur.
    Iste Microsoft veya diger benzeri sirketlerin urunlerini bundan
    dolayidir ki karsimizda bir muhatap oldugu icin alabiliyor ve
    kullanabiliyoruz.
    Diyeceksiniz ki ortada bir dernek var ve de bu faaliyette.
    Simdi bende bir ornek vereyim.
    Varsayalim bir sirketiniz var, adres olarak da herhangi bir yeri
    gosterdiniz. Musteriniz de adresinize ziyarete gelmek istedi. Onu nerede
    agirlayacaksiniz veya karsilayacaksiniz.
    LKD'yi sadece kendi tarafimizdan gormeyelim, biraz da disaridan bakalim
    derim.

    Herkese Sevgilerimle,

    Ertan BARUT - GlobalNET
    Global Internet Teknolojileri Ltd.Sti.
    Tel : 0312 4752200 Fax : 0312 4752214
    GSM : 0532 4261266 e-posta : <mailto:ertanbarut@globalnet.com.tr>
    ertanbarut@globalnet.com.tr
    Adres : 3.cad. No:51/B Huzur Mah. 06460 A.Ovecler-ANKARA
    Web : <http://www.globalnet.com.tr> http://www.globalnet.com.tr