[dernek] Re: Dernegimizin ofisi

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 17 Jul 2003 - 16:32:49 EEST

    Thu, 17 Jul 2003 15:06:04 +0300 tarihinde Ethem Derman
    <ethem.derman@ankara.edu.tr> soyle yazdi:

    ED> Bunu ben de destekliyorum, cunku son zamanlarda bu dernegin universite
    ED> icinde olmasi bana sorun yaratmaya basladi diyebilirim. Ornegin genel
    ED> kurul yapmak icin idarecilerimizden resmi yazi almamiz gerekiyor.
    ED> Eger bir ofise tasiyabilirsek bir cok yonden iyi olur. Senminerleri
    ED> Fen Fakultesinde yapmamizda su anda hicbir sorun yok onu da
    ED> belirteyim.
    Bilisim ile ilgili bir dernegin fiziksel bir ofisinin olmasinin ne anlami
    var? Hangimiz vakit bulup oraya ugrayacak? Boyle bir ofis bize ne yarar
    saglayacak?

    Proseduru nedir bilmiyorum ama sizin icin sorun olmaya basladiysa, belki
    baska bir universiteye tasiyabiliriz dernegin kagit uzerindeki yerini?

    Sizin de basinizin agrimasi kotu tabii.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694