[dernek] Re: TEGV

---------

From: Usta (usta@mardin.gov.tr)
Date: Wed 09 Jul 2003 - 14:28:38 EEST

    Selamlar,

        Ben sadece şunu merak ediyorum, Mardin Valiliğinde çalışıyorum ve
    geçenlerde MS 'nin büyük bir kamyonu geldi ve halka ücrestsiz eğitim vermek
    için uygun bir açık alan istedi, ve tam valiliğin karşısında bir hafta
    konaklayarak yetişmekte olan çocuklara Ms ürünleri hakkında bilgi ve eğitim
    verildi.
        Şimdi düşünüyorum da LKD de böyle bir imkan olmadıgı, TGEV 'in destek
    konusunda atılmış tek bir adımının olmaması da göz önünde bulundurulursa,
    Türkiye de atılım aşamasında ve tanıtım aşamasında nasıl bir adım ya da
    atılım yapılmalı ki insanların bu işletim sisteminden haberdar olmaları
    sağlanır.
        Kendim dahil bir çok insan Linux 'u tanımıyor ve Devrim Gündüz
    aracılığıyle tanıdım bu sistemi fakat herkesin benim gibi şanslı tarafı
    olmayabilir ve tek olan linux kullanıcısı su anda mardinde 30 u buldu buna
    internet kafelerde dahil.
        Benim şahsi kanaatim ki soran olmadı ama nacizane paylaşmak isterim bu
    iş için gerçek anlamda ciddi atılımlar lazım gelir diye düşünüyorum gerek
    medya gerekse bire bir diyaloglar açısından yaygınlaşma ve kabullenme
    aşamasında toplumun direk olarak kaynaştıgı ve yüzyüze geldiği araçlar
    seçilmeli diye düşünüyorum.
        Ayrıca özellikle profesyonel kesimler hariç yetişme ve gelişme çağına
    hitap etmek gerekir bunu da ancak benzer yaygın iletişim araçları ile yapmak
    gerekir. Bugün halkeğitim 'e gidiyorsunuz sadece word-exel, ve windows
    üzerine eğitim veriliyor neen bunu değiştirmiyoruz ben şahsım adına şu anda
    Mardin Halkeğitim Müdürlüğü 'nde bu işin başlaması için ilk adımı attım.
        Umarım bu çalışmaların hepsinin arkası gelir.
    Saygılar
    Servet TAŞ
    Mardin Valiliği