[dernek] Re: STK yönetimi

---------

From: Görkem Çetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 12:34:01 EEST

    Merhaba

    > Böyle bir toplantı için nasıl başvurulmalı ki gerekli destek
    > alınabilsin? Atıyorum şenlik çerçevesinde Yunan Linux kullanıcılarını
    > davet etmeyi planlasak ne yapmamız gerekiyor ki bu bütçeyi bize
    > sağlasınlar ? 1.5 yıl süresi kısaltılabilir mi ? Karşılıksız mı ?

    Altıncı çerçeve için başvurular bu dönem için kapandı (yanlış bilmiyorsam
    son tarih 6 haziran idi). Gelecek döneme başvuru yapılırsa, 1-1.5 yıl
    içinde bu talep karşılanır diye düşünüyorum. Daha önce de söylendi, ben de
    hemfikirim; iki ülke Linux kullanıcılarını biraraya getiren ve biri Atina,
    diğer İstanbul'da yapılacak iki organizasyon için 40000-50000 Euro'nun
    kararı birlikten çıkar, yeter ki eli yüzü düzgün bir başvuru ve rapor
    hazırlansın.

    --
    Görkem