[dernek] Re: STK yönetimi

---------

From: Baris Metin (baris.metin@frontsite.com.tr)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 23:49:28 EEST

    Selamlar,

    Tue, Jul 08, 2003 at 11:13:20PM +0300 , Doruk Fisek :

    <kesildi>

    > Fonlardan European Youth Foundation ile baglanti kurulursa, kontak isimleri
    > vb konusunda yardimci olabilirim (hayir, kendim yapamam). Calistigim
    > kurumun Calisan Cocuklar Vakfi'nin Cirak Keyfi projesinin 2001 yilindaki
    > sponsorlarindan biriydiler.
    >
    > Benzer bircok yer/fon bulunabilir. Acikcasi yogun ugrasi gerekiyor.

    Verdiğin bilgiler için çok teşekkürler Doruk.

    Gönderdiğin bağlantıyı inceledim. Evet yoğun bir uğraş gerektiriyor.

    Dernekler kanununa göre de önce Dışişleri ve ilgili bakanlıkların
    görüşünü alarak İç işleri bakanlığından izin almamız gerekiyor yabancı
    dernek ve kuruluşlarla ilişki kurmak için, değil mi?

    Tekrar teşekkürler bilgi için.

    iyi çalışmalar,

    --
    Baris Metin