[dernek] Re: TEGV

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 18:38:47 EEST

    > Selam,

    > Dernek uyesi degilim, oy filan da vermedim dogal olarak bir sekilde bu
    > listeye uyeyim. Fikir belirtme ozgurlugum var mi? Varsa birkac sey
    > soyleyecegim.

    Tabii ki var.
    Dernek uyesi olmiyan penguenleri de d inlemeye
    haziriz. Bir gun dernek uyesi olursun diye
    dusunuyoruz.

    Saka bir yana, LKD sadece uyelerin dernegi degil,
    Linux ve ozgur yazilim camiaisn dernegi,
    platformu olmaya calisiyor basindan beri.

    Lutfen gorusleriniz,, elestiri v eoneri,leriniz
    ayzin , soyleyin ve
    lutfen camiaya katkilarinizi surdurun.

    Saygilar
    Mustafa Akgul