[dernek] TEGV

---------

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 16:18:27 EEST

    08.07.2003, 16:01, Enver ALTIN wrote:
    EA> Kendilerine telefonla ulaşmayı deneyen yoksa ben birazdan bir
    EA> telefon açıp birşeyler söylemeyi deneyeceğim.

    Biraz önce kisa bir sure TEGV'nda calismis bir arkadasla konustum.
    Eger duzgunce anlatilirse herseye sicak bakarlar dedi.

    Gorkem Cetin'in tespit ettigi gibi belki ilk basta OpenOffice.org
    tanitilip, ona gecis yaptirip sonra "linux" bahsi acilabilir.
    Boylece onlar da bu sirada acik kod nedir vs alismis olur, yumusak
    gecis yapmis olurlar.. :)

    Hatta browser olarak IE yerine Mozilla kullanmaya baslamalari bile
    buyuk bir adim olabilir.

    sevgiler

    --
     Alper Oğuz    alperliste@showtv.com.tr