[dernek] Re: lkd-uye: aktugt@hipokrat.org post needs approval (fwd)

---------

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 16:12:49 EEST

    On Tue, 2003-07-08 at 16:04, Baris Metin wrote:
    > İyi olur, en azından fikirlerini alırız.

    Az önce bir telefon görüşmesi yapıp 3 kişiye kabaca LKD'nin kim olduğu
    ve özgür yazılım felsefesinin ne olduğu ile bir STK olarak bununla ne
    ilgimiz, buradan ne amacımız olduğunu anlatmaya çalıştım. Sıcak baktılar
    sanıyorum. Tabii programın içeriğinden sorumlu departmana henüz
    ulaşamadım.

    BT departmanından "Ayşegül Kınacı" bu konu ile ilgileniyormuş. Kendisi
    bir toplantıda. Çıktığında notumu ileteceklerini ve kendilerinin ofis
    telefonumdan bana ulaşmasını rica ettim.

    Sanıyorum birkaç saat içerisinde bir telefon görüşmesi yapıp ek bilgi
    sağlarım.

    --
    Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)	- Software developer, generic solvent
    http://enver.casdb.com/		- mailto: ealtin at casdb dot com