[dernek] Re: lkd-uye: aktugt@hipokrat.org post needs approval (fwd)

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 16:21:46 EEST

    On 8 Jul 2003, Enver ALTIN wrote:

    > Az önce bir telefon görüşmesi yapıp 3 kişiye kabaca LKD'nin kim olduğu
    > ve özgür yazılım felsefesinin ne olduğu ile bir STK olarak bununla ne
    > ilgimiz, buradan ne amacımız olduğunu anlatmaya çalıştım. Sıcak baktılar
    > sanıyorum. Tabii programın içeriğinden sorumlu departmana henüz
    > ulaşamadım.

    Enver... Ellerine diline saglik ama cok acele etmiyor muyuz? Lutfen disari
    ile baglanti kurmadan once dernekten bir karar ciksin :( On calisma
    yapalim. Ne diyecegiz onlara? "eee sunucularda soyle kullaniliyor,
    masaustunde boyle ucuyor." ama hani raporlar? Hani belgeler? Heni on
    calismalarimiz? Hani altyapimiz?

    Duzenli seminerlerde insan sIkIntIsI cekiyoruz; o kadar insan ucumuz varsa
    bi zahmet dernegin diger kucuk islerine de bekliyoruz.

    Bir baglanti kurarken kurumsal kimlikle gidebilmek cok onemlidir. O yuzden
    de "telefon" degil de "yuzyuze" gorusmek anlamlidir.

    Kotu cocugu oynamak istemiyorum ama lutfen planli gidelim. Herkes kafasina
    gore is yapmasin.

    --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org				devrim.gunduz@linux.org.tr