[dernek] Re: bazi sorular

---------

From: Nejdet Gokkaya (ngokkaya@ubak.gov.tr)
Date: Wed 17 Dec 2003 - 02:29:19 EST

    Ulastirma Bakanligi olarak MAIL,DNS ve WEB serverlarimizda Linux kullanmaktayiz. (Sayin Mustafa Akgul Hocamiza desteklerinden dolayi tekrar tesekkur ediyoruz)
    Ayrica açık kaynak kodlu sistem ve yazılımlarin bakanlik bunyesindeki kisisel bilgisayarlarda kullanilmasi amaci ile tanitim calismalarimiz devam etmekte olup,
    bakanlik hizmet binalarindaki LAN larda Linux routerlar test aşamasinda kullanilmaktadir.

    Nejdet Gokkaya
    Ulasirma Bakanligi
    BIM

    > Arkadaslar,
    > Saniyorum Akgul hoca nerede Linux kullaniliyor diye sormadi, nerelerde
    > KISISEL BILGISAYARLAR
    > uzerinde kullaniliyor diye sordu.. Aksi halde benim cevaplarda farkli
    > olacakti..

    Akgul Hoca'nin sorularinda SUNUCULAR daki kullanimi da var.

    Soru: Türkiye'de kiþisel bilgisayarlarda , Üniveriste
    bilgi iþlemlerindeki sunucularda, Ýþyerlerinde Linux kullaným oraný
    konusunda bilgi verebilir misiniz?

    Soru: Türkiye'de kiþisel bilgisayar olarak Linux kullanan
    kamu kurumu, eðitim kurumu, özel þirketlere örnekler verebilir misiniz?